Brazil, here I come! - Reisverslagen van Wietske Postma - WaarBenJij.nu Brazil, here I come! - Reisverslagen van Wietske Postma - WaarBenJij.nu

Brazil, here I come!

Zoals de titel al zegt, ik ga naar Brazilië!
Via de Rotary ga ik een jaaruitwisseling doen met een high school programma. Ik kom in een stad genaamd Umuarama terecht. Dit ligt in de staat Paraná. Hier zal ik bij drie gastgezinnen wonen en meedraaien in het dagelijks leven.

Ik ga veel reizen, uitwisselingsstudenten over de hele wereld leren kennen, veel nieuwe mensen ontmoeten, een nieuwe cultuur ontdekken, een nieuwe taal leren en ik weet niet wat nog meer..

Wat ik wel weet is dat het een geweldig jaar gaat worden dat ik nooit meer zal vergeten :D

Recente Reisverslagen:

11 Juli 2014

Até logo

11 April 2014

Ehm.. welcome back?

26 November 2013

Muggen blehhhhh

26 November 2013

Sao Paulo! :D

23 November 2013

Dress-up Party
Wietske

In mijn reisverslagen schrijf ik over mijn uitwisseling in Brazilië. Via de Rotary ga ik een jaar in Brazilië wonen, in drie gastgezinnen. Ik kan niet wachten om te gaan en zal veel te vertellen hebben over mijn leven daar!

Actief sinds 13 Juli 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 14782

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2013 - 01 Augustus 2014

Brazil, here I come!

Landen bezocht: