"Ik ga jullie missen"Veel liefs xx - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van Wietske Postma - WaarBenJij.nu "Ik ga jullie missen"Veel liefs xx - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van Wietske Postma - WaarBenJij.nu

"Ik ga jullie missen"Veel liefs xx

Blijf op de hoogte en volg Wietske

01 Augustus 2013 | Nederland, Heiloo

O my gosh.. mijn laatste dag in Nederland is ook al weer voorbij. Mijn afscheidsetentje heb ik op de verjaardag van mijn kleine lieve broertje moeten doen. Dat de dag erna je zus vertrekt voor een jaar is niet echt het soort cadeau waar je op zit te wachten. Gelukkig hebben we het zondag met familie gevierd, het was echt supergezellig!
We zijn 's avonds uit eten geweest bij wereldwijd met mijn gezin plus mijn oma. Het was echt heel erg gezellig! Ook erg lekker gegeten, laten we zeggen dat we alle zes een iets "gezelliger" buikje hebben gekregen. Het is voor een mooi bedrag onbeperkt eten, drinken en ijs scheppen. Daar zit ook bij, het o zo heilige chocoladefonduuuuu <3 heeerlijk!

Ook was ik smiddags voor het laatst naar mijn lieve paardje. Oh wat ga ik Tora missen.. :'( Gelukkig heeft angela heel veel foto's gemaakt, en er zitten echt een paar hele mooie tussen! Thanks Annie!
Nu maar hopen dat ze me nog herkend als ik terugkom.

's morgens was ik naar de kapper, de rabobank en mijn koffer weer leeghalen....
Ik vraag mij dus echt af HOE de rest van mijn groep van uitwisselingsstudenten het OOIT voor elkaar heeft gekregen om die 23 kilo aan te houden......... het is mij gewoon niet gelukt :O
ik zit nu nog steeds op 28 kilo, met een handbagagekoffertje en een overvolle laptoptas.
Ik had al niet veel kleding erin gedaan, ik mag de helft van mijn nagellak thuis achterlaten, een supermooi paar hakken moet ik achterlaten. Nouuu koffers inpakken is nog een hele kunst.
dramadramadramadrama

Superlief, Susan en Suzanne kwamen 's avonds nog even langs om afscheid te nemen. Noortje kwam de dag ervoor als suprise... ik heb echt top vriendinnetjes, ik ga iedereen zo onwijs missen.

Ook maandag een heel erg gezellig dagje gehad met Sharon, lekker wezen shoppen.
die avond ook voor de laatste keer afgesproken met Noortje, Sjoerd en Timo. Echt een heel erg gezellige avond, ik ben zo blij dat ik jullie nog even heb kunnen zien.

Ik ben totaal niet zenuwachtig of verdrietig of overenthousiast.. wat is er mis?? Ik lijk het me gewoon niet te beseffen. De enigste reden dat ik dit reisverslag om vijf voor drie 's nachts maak is omdat ik me te veel zorgen maak dat ik al m'n stuff kwijt raak of dat ik in het verkeerde vliegtuig stap en in verweggiestantokioyorkcity uitkom ofzoo.
Misschien komt het idee dat ik echt een jaar weg ga morgen in het vliegtuig pas.. of na een week, ik weet het niet. Maar ik weet wel dat ik er heel erg veel zin in heb en ik wil zo graag weten hoe het daar is!

Morgen, als ik op het vliegveld internet heb schrijf ik waarschijnlijk nog wel een stukje. Niet zo lang als deze, maar gewoon om te laten weten hoe alles is gegaan.
Ook als ik in mijn nieuwe huis aan ben gekomen en wat tijd heb schrijf ik ook nog een kort berichtje.

Ik wens iedereen een geweldig jaar toe, veel succes en ik hoop iedereen een keertje te kunnen spreken!
Heel erg veel liefs en een kusje x


P.S. Ik kon eigenlijk niet zo heel erg goed kiezen tussen drie nummers.. Ik vind vooral de eerste twee erg mooi en de laatste ...nouja het paste erbij :P dus ik dacht, laat ik gek doen, ik doe ze alle drie.

dit nummer van Krezip ken ik al heel erg lang, en ik blijf het een mooie nummer vinden. Sweet goodbyes: http://www.youtube.com/watch?v=ONI8xlyZIyo

dit is het liedje waar ik al de hele avond naar luister, het is een cover van Daylight van Maroon 5. Ik vind het zo mooi! Luister maar gewoon ^^ : http://www.youtube.com/watch?v=iXBny20kZeA

ook dit nummer luister ik veel nu. Ik ben geen fan van miley Cyrus maar dit nummer vind ik toch stiekem wel leuk (a) en bijpassend uiteraard: http://www.youtube.com/watch?v=DNTl6McMBU8

  • 01 Augustus 2013 - 02:58

    Vaya Van Maaren:

    Heel veel succes met je reis, gaat helemaal super komen! Ik weet zeker dat je echt allemaal warme mensen gaat ontmoeten, en dat gaat je enorm helpen. Oh en over die koffers... Ik had er 2 van 23 kilo en ook nog een handbagage koffer.............

    xxxx

  • 01 Augustus 2013 - 10:56

    Floortje:

    Hee Wiets! Heel veel plezier en geniet er van!
    xxxxx

  • 01 Augustus 2013 - 11:27

    Jelle Postma:

    wat is je skype naam?xx

  • 01 Augustus 2013 - 21:11

    Oma Van Aller:

    Lieve Wietske,

    Zojuist je eerste reisverslag ( of liever: pre-reisverslag) gelezen, en het hele " gebeuren" van die laatste dag kwam weer naar boven. Als je dit leest ben je waarschijnlijk aangekomen en heb je al een heleboel beleefd waar we weer over horen in je verslag.

    Ik denk heel veel aan je en ik kijk al uit naar je volgende blog Kus, oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wietske

In mijn reisverslagen schrijf ik over mijn uitwisseling in Brazilië. Via de Rotary ga ik een jaar in Brazilië wonen, in drie gastgezinnen. Ik kan niet wachten om te gaan en zal veel te vertellen hebben over mijn leven daar!

Actief sinds 13 Juli 2013
Verslag gelezen: 917
Totaal aantal bezoekers 14789

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2013 - 01 Augustus 2014

Brazil, here I come!

Landen bezocht: